Tegenwoordig mogen de festivals weer. Met corona is het in de event business vrij stil geweest en eindelijk mogen ze weer evenementen plannen. Hierdoor kunnen de website bezoekers weer kaartjes kopen en los gaan op hun favoriete evenement. Toch zitten er nog bepaalde regels aan het bezoeken van een festival of evenement. Bijvoorbeeld de QR-code, die van te voren gescand moet worden. De website bezoeker kan hierdoor tegen een aantal vragen aan lopen. Hoe gaat dit precies in zijn werk, hoe kan ik de tickets kopen? In zulk soort gevallen kan het makkelijk zijn om een bot in te zetten.

Een geautomatiseerde gesprekspartner die je helpt met al je vragen.

Een mooie optie in dit geval kan een flowbot zijn. Een flowbot stimuleert een gesprek met de klant. In plaats van te reageren op open vragen verwijst hij klanten naar het juiste team of geeft hij informatie door zelf meerdere opties te geven. Hierdoor hebben de klantenservice medewerkers van je bedrijf meer tijd om andere dingen te doen. Indien de klant er niet met de flowbot uitkomt kan hij altijd doorverbinden naar de chatmedewerker of vragen naar het e-mailadres en de chat doorzetten zodat er later weer contact wordt genomen.

Een flowbot implementeren op je website.

Een online klantenservice en het verbeteren hier van kan veel tijd kosten. Als bedrijf heb je hier niet altijd even veel tijd voor. Chatkracht kan hierbij de uitkomst bieden. Chatkracht is gespecialiseerd in online klantenservice en kan jou onder andere helpen met het samenstellen van en bouwen van een flowbot. Wil je kijken naar de mogelijkheden om jouw online klantenservice naar een hoger niveau te tillen? Neem vrijblijvend contact op binnen de openingstijden op de chat of kom langs voor een kopje koffie en een goed gesprek!